dimarts, 20 d’abril del 2010

Benvinguts

Fa temps que volia engegar un blog. Fa temps que em dic a mi mateix que l'hauria de fer. I fa temps que sé que a la vida hi ha molta diferència entre dir una cosa... i fer-la. Així que avui és un dia especial, doncs aquí em teniu, escrivint el primer post d'un blog que neix sense pretensions. Bé, només una, la que tenen tots els blog, la de plasmar idees, motivacions i absurditats del qui les escriu.

I així serà aquest blog, un lloc on donar sortida a fotos que no han sortit mai del disc dur, recomanar llibres i fotògrafs que per una cosa o altra em motiven i m'ensenyen a ser millor fotògraf, i un lloc per comentar i opinar sobre fets i notícies d'un món en procés canviant com ho és el de la fotografia. En definitiva, el meu món. Benvinguts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada