dimarts, 28 de desembre del 2010

En el pot petit hi ha la bona confitura

  

Hola a tothom. Com esteu? Preparats per donar la benvinguda al nou any? Avui m'agradaria presentar-vos un nou amic, el Canon Speedlite 270EX. No, no me l'ha cagat el tio, ja fa unes setmanetes que som amics. I sí, és un flash, i és el més petit de la colla :)

Els que em seguiu des de fa algun temps potser recordareu que justament en aquest mateix espai vaig dir-li adéu al seu germà gran, el 580EX, ara fa uns mesos. I és que n'estava fart. Fart de la llum artificial i fart d'anar carregat com una mula. Fart d'anar aparentant equip. De no passar mai desapercebut. Fart. Però per sort el temps passa i el que un dia és negre és pot tornar gris.  I he entés que, tot i continuar amb la meva creuada personal buscant la llum natural, el flash és necessari en aquelles situacions on justament aquesta llum no ens és favorable. No en podem prescindir sempre, perquè la llum no sempre serà bona i caldrà controlar-la, amb llum externa si fa falta. Vaja, que hauré de tornar a anar carregat... O no? Potser hi ha una altra manera. Potser n'hi hauria prou amb aquell flash que Canon va treure per a la seva compacta professional. Certament no és gaire car, és pot provar. Perfecte, és compatible amb tota la gamma de càmeres. Serà prou potent? Mmm 27 de nº guia, suficient. A veure el pes...  Uau! només 145 grams! I donarà la talla?

Jutgeu vosaltres mateixos:


Aquest matí he fet un retrat. Un retrat a l'Ignasi Batet -president de la IADEN- per a la revista Alberes. Hem quedat a mig matí. De fons, Cap Ras, entre Llançà i Colera. A aquella hora el sol està ben amunt, ombrejant-ho tot al seu pas i donant com a resultat una mitja cara il·luminada i l'altra a les foques... perfecte. Es fa necessari doncs l'ús del flash. Utilitzo el cable OC-E3 per separar-lo de la càmera i faig la medició al fons. Pim pam pum toc de flash per aquí toc de flash per allà et volià! Les ombres han desaparegut. Bé, potser he exagerat, només un toc de flash. El resultat però el teniu sobre d'aquestes línies. Personalment estic encantat. No em molesta. Però hi és. I si em fa falta, allà el tinc. 100% recomanable! Bona entrada d'any a tots! FOTOS/CANON i ROGER LLEIXÀ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada